سبحان جونسبحان جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه سن داره

سبحان وفاطمه؛گلهای باغ زندگیمون

شمارش معکوس تاتولد2سالگی پسرخونه

1394/8/10 14:59
نویسنده : مامان زهرا
375 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبایک هفته مونده به تولد شماگل پسری ماشاالله باشیطونی های شمابغل وپیش بینی های خودم زیبااز دوماه قبل اقدام کردم  به تهیه وسایل تولدت تم تولدت روآماده کردم فقط باید عکس جدیدت روبذارم وبره براچاپ وعکسهای آتلیه ات هم تافردا اگه بدقولی نکنن آماده است و خریدبادکنک و...فقط موندم  برای شام تولدت بین دوراهی که چی درست کنم  هنوز تصمیم نگرفتم خسته راستی امسال خودم به تنهایی بردمت آتلیه چون بابایی هم درس داشت وهم سرکار خیلی مشغله داشت مزاحمش نشدم وخودمون دوتایی رفتیم خداروشکراصلااذیت نکردی مثل پارسال فقط دوست نداشتی بیایم بیرون دوست داشتی بادکورای آتلیه سرگرم باشی کلا17دقیقه برای 2تا عکسات طول کشید البته باتایم انتخاب عکسا راضی بودم تاببینم چی میشه بعدچاپراضی

اینم بازی موردعلاقه این چندروزه یادبچکیات افتادی عزیزمآرام

یک بار یکی ازماشینات خراب شد بابایی رفت باپیچ گوشیتی بازش کرد بماند که دیگه کلا غیرقابل استفاده شدخنده اما نتیجه ای که دربرداشت این بود که وقتی من بهت گفتم این ماشینت خراب شده شما رفتی واینجادراین حالت پیدات کردممتفکر

کلا خیلی مهربونی برای مثال می خوای بخوابی اول بگم که کنارم می خوابی زیادعلاقه ای نداری که روپام تکونت بدم مگرچی بشهبوس هنگام خواب که کنارتم اینقدر نازم می کنی تاخوابت میبرهبغل یا توکارا درحدخودت کمک می کنی مثلا ظرفاروجمع می کنی آشغال روی فرش افتاده باشه توسطل می ندازی لباسای خشک شده روازبندکه برمیدارم بهت میدم رومیبری توکشوت میزاری عشق این هستی که شیشه پاک کن روخالی کنی روی میز تلویزیون وآینهنه اینها نمونه کارایی بود که درصورت خوشحالی ودنیا بروفق مراده انجام میدی اماخدانکنه که ناراحت باشی هیچ کاری انجام نمیدی تازه بعضی اوقات برعکسشوانجام میدی زیبا

جمعه 7آبان نهاررفتیم بیرون هواخوب بود وشماهم حسابی بازی کردی :

اینم یه پسروطبیعتی پایییزی تواین شب تولدحدیث هم بود البته مهرماهیه اماباتاخیر امروز گرفتن وشماهم اونجا خیلی پسرخوبی بودی خیلی باحدیث بازی کردی بهت خوش گذشت دستشون دردنکنه تشویق

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان منير
25 آبان 94 13:58
خدا نگهدار اين گل پسر باشه