سبحان جونسبحان جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

سبحان وفاطمه؛گلهای باغ زندگیمون

یه خبرخیلی خوشششششششششششششششششش

1393/7/30 23:32
نویسنده : مامان زهرا
207 بازدید
اشتراک گذاری

http://s5.picofile.com/file/8147657792/11.gif

سلام مامانی ،ببخش دیربه دیرمی نویسم اگه بدونی چقدرکارسرم ریخته ماشاالله شماهم که شیطون بلا شدی

یه جابندنمی شی منم به دنبالت واما خبرشمابعداز11ماه و12روزدندان درآوردی ومن اینجوری شدم ...............

داستان ازاین قراربود که باباداشت تواتاق درس می خوندساعت6بعدظهرمنم اومدم قطره آهن شمارابدم که وقتی آب دادم به شماصدایی شنیدم اولش فکرکردم توهم زدم اما وقتی یه انگشتم روبردم دهانت دیدم مثل سرسوزن دستمونوازش می کنه یه جیغ بنفش زدم که بابات پریدبیرون اتاق وتافهمیدشما رویه بوس آبدارکردومی خواست نگاه کنه شمانمی زاشتی وباتعجب من وبابایی رونگاه می کردی حتما باخودت گفتی ((بشم الله الرحمن الرحیم فکرکنم اینا خیلی الکی شادن))البته شب قبلش شما خیلی بیدارمی شدی وبهانه می گرفتی اما من گفتم تاالان هرچی علاییم دندان داشتی ومنتظرمی موندم نتیجه نداشت گفتم اینم حتما چیزی نیست اما نگوهمون درد دندان شما فسقلی بوده قربونت بشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)