سبحان جونسبحان جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سبحان وفاطمه؛گلهای باغ زندگیمون

سبحان و13ماهگی پسری

1393/10/21 12:00
نویسنده : مامان زهرا
345 بازدید
اشتراک گذاری

سبحان عشق رانندگی البته اینجایکم سرماخورده بودوداشتیم ازدکمربرمی گشتیم

سبحان وباباوکارای فنی......................چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسرم خدانکنه جایی پشتی ببینی تا نندازی وروش راه نری انگارروزت شب نمیشه ومن هی حرص می خورم

عاشق خاموش وروشن کردن چراغی وقدت نمیرسه اشاره می کنی به کلید هاومی گی دددددددددددددددددددکه همینطورکه نوشتم می کشی یعنی بیا بشین تامن برم روزانوتوروشن وخاموش کنم ومنم میگم

وامابازی کردن های شماپسرک دلبرما

الحمدالله به بازی های فکری علاقه خاصی داری که یکیش واولیش همین برج اردک بود که 9ماهه بودی باهاش شروع کردی و10ماهگی قشنگ تونستی حلقه هاروداخل بگذاری واز11ماهگی هم ترتیبش ویادگرفتی اما وقتی من مجبورت می کنم نامرتب می چینی جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

وقتی مجبورت می کنممتفکر

وقتی بامیل خودت درست می کنیبغل

واماآتلیه مامان وسبحان در13ماهگی

وشاهکارهای منخسته

*کریسمس مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک*

پسندها (2)

نظرات (4)

مامانی
22 دی 93 13:26
مامانی مهربون خصوصی
مامانی
22 دی 93 15:53
خصوصیتونو چک کردین؟؟ من رمز گذاشتم سفر خیلی خوبی بود ممنون از اطلا عاتتون راستش ویلاز توریست نتو نستم برم به خاطر کار همسری ولی الماس شرق و کتابفروشیها رو رفتم
مامانی
22 دی 93 15:55
راستی چرا تا پنجره نظراتو باز میکنم یه عالمه صفحه تبلیغاتی واسم باز میشه
مامان صفا
6 بهمن 93 12:51
سبحان جون چقد تو با نمکی