سبحان جونسبحان جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

سبحان وفاطمه؛گلهای باغ زندگیمون

17ماهگی سبحان وآخرین پست سال93

1394/1/1 0:19
نویسنده : مامان زهرا
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به زیبایی رسیدن فصل بهار

سبحان گلم الان که دارم می نویسم ساعت12:34شب روز شنبه اول فروردین 94 است البته هنوز سال تحویل نشده ومن تازه همه ی کارام تمام شده وفقط به روز کردن وبلگ شما مونده بود که آمدم وقبل سال تحویل یه گزارشی از 17ماهگیت بدم شما وبابایی الان خوابیدالبته بابایی امروز خیلی کمک کردبغلشماهم کمک من کردی توجارو وگردگیری قربونت بشمبوسچشمکماشاالله یه دوهفته است که خیلیییییییی آقا شدی ودست به وسایلی که منعت می کنم اصلا نمیزنی فقط کنارشون میری وهی به من یاداوری می کنی که نباید دست بزنیتشویقخیلی خوردنی شدنی بعضی اوقات یه بوسایی می کنمت که گریت می گیره راستی شما تواین ماه شدی مثل بچه طوطی هرچی مامیگیم اگه حسش روداشته باشی اینقدرتکرارمی کنی که مادلمون ضعف میرهخوشمزهبوسمحبتمثل:باریکلا که شما میگی باکلاوسبحان که شمامیگی سوباو.......................

عیدرسیدومن دومین عیدازبهترین عیدهای عمرم رو تجربه میکنم چرا که علاوه برخانواده ام تووبابایی کنارمین بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسبغل

ازقدیم عاااااااااااااااااشق عیدوخریدعیدولباس عیدی بودم البته امسال چون شماتوکالسکه واینمیستادی وراه میرفتی وراه رفتن جناب عالی یه 600ساعتی به طول می انجامید بعدازکلی مذاکرات با پدری تصمیم براین شدکه شمابازارنبریم وچون به مامان جون وابسته هستی می گذاشتیمت اونجا وجالب اینجا بودکه وقتی ازخریدمیومدیم شمااصلا توجه به مانمی کردی وحتی بغلمون نمیومدیخندهشاکیواما لباسهای گل پسریم براعید:

دوفرمه است:متفکر

واین کفش سوغات ازکربلااست که برات خریدیمزیبا

واین لباهاهم ازنجف خریدیم که فکرکنم براسال دیگه شایداندازه ات بشه عزیزم

واما عکسهای وسایلی که وقتی ازخرید میومدیم چون پسر گلی بودی برات می خریدیم:

یه بادکنک باب اسفنجی هم بود که شما دستشوکندی واونم به فنارفتشاکیفدای یه دانه ازموهای فرقشنگتمحبت

واما عکسهای این ماه:

وقتی توحال خودت هستی وخوراکی می خوری اول همه اش رومیریزی بعدازروزمین می خوری وقیافه من ازاین کارت اینجوریهکچل

سبحان درجشن نامزدی دختردایی مامانش:

اینم کیکی که من براسال تحویل درستیدم اگه خدابخوادوپسری یاریم کنه امسال خودم شیرینی درست می کنمتشویق

انشاالله سال خوبی برای همه وخانواده سه نفریم وخانواده خودم باشه انشااللهجشن

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صفا
9 فروردین 94 13:02
لباسای نو مبارک.کیکتم خیلی خوشگل دستت درد نکنه مامانی