سبحان جونسبحان جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

سبحان وفاطمه؛گلهای باغ زندگیمون

سبحان 17ماهه درفرهنگ سرای کودک وآینده

1394/2/3 0:19
نویسنده : مامان زهرا
528 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 22فروردین ماه اطرف کاربابایی دعوت شدیم به فرهنگ سرای کودک وآینده جای خیلی عالی وشادی برای نی نی هابودهمراه باآموزش ؛باباومامان جون توسالن بودن برای مراسم واما من وگل پسری درحال بازی به شما خیلی خوش گذشت ومنم کهخستهشده بودم امادرکل شب خوبی بودوخیلی خوش گذشت.

این جا محوطه بیرونی فرهنگ سرابود:عینک

شکلک های محدثه

اولین سالن استخرتوپ داشت ومیزوصندلی برای بازی فکری مناسب هرسنی مثلا برای شمااومدهمون حلقه های هوش اردکی خودتواماطرح مکعبش روداداماشماچون یادداشتی یکبارچیدی ودیگه بازی نکردی وداخل سالن که به زیبایی طراحی شده بودمی گشتی وخیلی دوست داشتی داخل استخرتوپ باشی اما چون ازهمه کوچولوتر بودی من میترسیدم  اذیت بشی براهمون زیادنذاشتمت اون داخلبغل

استیکرهای زیبا روی دیوارکه شمامی خواستی ازجادریاریشون من برای اینکه ازت عکس بگیرم میگفتم بروبوسشون کن شمامی رفتی ومنم شکارلحظه هامی کردمزیبا

سالن بعدی آتش نشانی بود که به شماهاکلاه دادن فیلم گذاشتن ونمایش اجراکردن یه ماشین آتش نشانی هم داشت که رفتیم داخلش وازشما فیلم گرفتم قربونت برمآرام

ماشاالله چقدر آقایی پسرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمبوسبوسبوس

سالن سوم سالن خوراکی هابود که ورودی اون مثل شکم یه آدم بود باکلی ماکت خوراکی ها یی که مفیدن ومضرمتفکر

اینم یه پسرمتعجب ازچاق بودن این آقاقه قهه

البته یه سالن هندسه بودکه نرفتیم چون وقت نبود واین سالن هم ادامه داشت اما من دیگه اینجوریگیجشده بودم ووقت هم تمام شده بود تا همینجاساعت شد10ورفتیم براشام این یکی ازروزهای شادشمابودگل پسریمتشویق

شکلک های محدثه

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان هانیه
8 اردیبهشت 94 0:56
ان شالا که همیشه خوش باشی سبحان جونم
مامانی
9 اردیبهشت 94 21:26
چه جای خوبی بودسبحان جان هم بازی کردی هم کلی چیز یادگرفتی خوش به حالت خاله جوون
مامان نوشين و بابا علي
7 خرداد 94 10:18
سلام . میشه ادرسشو به من بدی ؟ خیلی باحاله این پسره مو فلفلی