سبحان جونسبحان جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

سبحان وفاطمه؛گلهای باغ زندگیمون

آش دندونی جیگرطلا

1393/9/4 23:28
نویسنده : مامان زهرا
442 بازدید
اشتراک گذاری

animated_tooth_being_brushed.gif (38326 bytes)

21آبان93)سبحان جون مامانی بالاخره تونست بعدازیک ماه مقدمات آش روفراهم کنه ودراین روز شمادندان پایین سمت چپ بالااومده ودندان کناریش تا نصفه دراومده پسرکم بدشانسی این بودکه شما مریض شدی ویه هفته ای بودکه من ازبس ازشمالباس شستم شدم کزت داستان

totalgifs.com profissoes gif gif lavadeiro.gif

براهمین باتولدوجشن قدمت یهویی شدمنم نتونستم برات جشن دندونی بگیرم خودم ناراحتم اما تبلبلت ایشالاجبران می کنم گل پسری

وحالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآش دندونی که قلم آن دوشبانه روزجوشید جاتون خالی خیلیییییی خوشمزه شد چی کارکنم دیگه تعریف ازخودنباشه ازهرناخنم یکی دوتاهنرمیریزه هموجورررررررررررر(چم)

این یه مامانجوون مهربون بایه گل پسرجیگر:

سبحان:یه همی هم مابزنیم وآرزوهامونوبگیم شاید.......

الهی قربونت بشم شروع کردی به صلوات فرستادن که خوشمزه تربشه بووووووووووس

آش دندونی سبحان جون وقتی آماده شد؛دست پخت مامان ومامان جون 

وسبحان آماده وخوشحال برای ظرف کردن آش دندونیش

سبحان درحال دعاکردن:(خدایابه همه ی نینی ها ومن بدون درددندان عطابفرما,آمین)قربونت بشم ماه من

ودرآخرظرفهای آش؛نوووووووش جان

واماروزبعدپسرک اومدتاقابلمه رادیدیادآش خومزه مامان افتادواینجوری اشک میریخت(من آش می خوام  )

قربون اون گریه هات مادررررررررررررررررررررر

هرجوری بودراضیش کردم خلاصه پدرررررررم دراومدودآخرحالم اینجوربود

 

http://s2.picofile.com/file/7922486555/tf_picture_3.png

ایشالادندونات یکی پس ازدیگری باکمترین دردی دربیاد وسالم وخندون باشی عشقممممممم

پسندها (1)

نظرات (1)

سحر
17 آذر 93 9:49
مبارک باشه سبحان کوچولوی ناز.