سبحان جونسبحان جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره
فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

سبحان وفاطمه؛گلهای باغ زندگیمون

عکسهای آتلیه یک سالگی سبحان

1393/9/5 23:41
نویسنده : مامان زهرا
724 بازدید
اشتراک گذاری

93/08/16

 

سبحان من این  عکس روخودم ایده طراحی شودادم که روی شاسی20*30زدیم تواتاقت همه پسندیدن گلم

این عکس ژست آخرت بود پدرم من یکی که دررررررررررررررررررررراومدشاکی

این صحنه اولین جابودبرای عکس که من برای جلب نگاه شماروی زمین قلت میزدم اماشماکارخودت رومیکردی 600تاعکس گرفت که ایناازبینش خوب شدهخسته

بیچاره گیتاره دیگه پیچ وسیمی نموندبراش ازبس که محکم می نداختیشخجالت

این عکستومن وباباعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقشیم 50*70بزرگ متالیک چاپ کردیم قرررررررررررررررررررررربونتبوس

اینجادومین مکان عکس بود که خوشبختانه ترفندم جواب داد؛اونی که دوست داری رونشووونت دادمخجالت

اینجاهم 600بارعکس گرفتیم من پشت عکاس درحال قلت زدم بودم اماشما هی مدادهارومی نداختی وبازمابابابادرست می کردیمعصبانی(صحنه چهارم)

دراین صحنه خیلی خوب همکاری کردی ومن رونگاه می کردی ومی خندیدی(صحنه سوم)

گل پسری چون تم تولدت کفشدوزک بوداین عکس روروی کیک انداختیمجشن

نظرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررربدین هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

✗ دختربهاری✗
24 آذر 93 15:27
مرسی بابت رمز چه عکسای قشنگی
مامان زهرا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم