سبحان جونسبحان جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

سبحان وفاطمه؛گلهای باغ زندگیمون

نیمه تابستان (مرداد99)

1399/5/28 11:45
نویسنده : مامان زهرا
105 بازدید
اشتراک گذاری

*مرداد*ماه من:بغل

مردادماه همانند گرمی که دارد همشه برای من گرمی بخش وپراز اتفاقای خوب هوراماه تولد من عاشقتم امسال تونستم کیک تولد خودم رو درست کنم البته که نشد تزیینی که مدنظرمه اجرا کنم با حضور دختری که اصلا یک لحظه آروم نمی شینه ماشاالله اما خیلی خوشمزه وکم خامه بودخوشمزه یه تشکرویژه بابت سوپرایز همسری وبچه ها عاااااشقتونمماچ

اصلا نمیزاره موهاشوشونه کنم جایی میریم باترفند شیر دادن یا بازی کردن سبحان باهاش می تونم موهاشو ببندم ناراحتلباس روهم اصلا دوست نداره کلا اون وره آبی بچمخنده کاملا برعکس سبحان که عاشق پیراهن وشلوار خنثیاین خانوم کلا برعکسه وباید برای تن کردن لباس دنبالش باشم زودمی پره بغل سبحان یا پدر که لباسشونتونم تنش کنمناراحت

                                                قلب

به وقت بازی دونفره که خیلی کم پیش میاداز این صحنه ها درخونمون اصلا جدیدا باهم کنارنمیانبغل

جایگاهی که عاشقشه وهمیشه اونجاسمنتظرمتفکر

سر صبح که بیدار میشه اول باید بره سراغ توتوشاوه

فاطمه در حال ورزش وسبحان رو سرذوق میاره دوتایی باهمpeace sign

عید غدیر همگی به میزبانی دایی محمد رفتیم باغ وهواعالی بودممنون از شون خیلی زحمت کشیدن امسال به دلیل کرونا وخوب بون هوارفتیم باغ دیدن خانم دایی که سیدن مژهبچه ها وآقایون طرف صبح رفتن استخر وبعد ظهرهم شیفت بانوان بودتشویق

دختری برعکس سری قبل تمایلی نشون نداداحتمالا دیده نامحرم نشسته سنگین رفتارکردهخجالتماچ

27مرداد:سالگرد ازدواجمون مباااااارک قلبباحضور سبحان جونم وفاطمه گلیماچ

باوجودبادکنک نشسته خانمیبغل

مدرسه که سبحان انشاالله می خواد بره  جلسه باحضورمادرا گزاشتن جهت معرفی معلماشون وفضاوعوامل مدرسه ونکته هایی که باید آگاهی پیدامی کردیم وعضویت درگروه مدرسه وشروع آموزشها برای آمادگی کامل بچه هاstar

تمرینات آغازی ورود به مدرسه برای دست ورزی وجهت یابیمژه

ایشالاکه زودتر این ویروس منحوس از صفحه روزگارمحو بشه وبچه ها وخانواده ها بدون دغدغه باشنnot worthy

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)