سبحان جونسبحان جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

سبحان وفاطمه؛گلهای باغ زندگیمون

شهریور94 و22ماهگی پسری

1394/7/8 1:01
نویسنده : مامان زهرا
711 بازدید
اشتراک گذاری

ماشاالله پسریم دیگه بزرگ شدآتیشی میسوزونهقویمنم که ضعیف دربرابر پسری نمی تونم دیگه پابه پاش بازی کنم خستهواونم عصبانی میشه تنها عادت بدی که داره اینه تواین یکسال جیغ کشیدنشو یادش نرفته وهمین منوخیلی ناراحت میکنه گریههرکاری کردم اماهمچنان باشکست روبه روشدمسوالپسریم توآخرین ماه تابستون تقریبا همش می بردمت بیرون چون اصلا آپارتمان ظاهرادوست نداریمتفکرازخواب بلندمیشی به قول خودت بعددایی(همون چایی)وصبحانه بایدبریم بیرون حتی شده خونه مامان جونخواب آلودمنم تابع شمام پارک که دیگه جایگاه ویژه خودشودارهراضی

ازاین ماه سعی کردم حساسیتموکمترکنم ونترسم که چی خطرداره خلاصه تنها می فرستادمت سوارسرسره ها ودر6/6اولین باری بود که تنها رفتی اون سرسره های بزرگ جای پارک خونه اولاش می گفتی مامان توهم بیا اماالان ماشاالله پارک ببینی دیگه ماروفراموش می کنیراضی

تاپ هم که دیگه سوارنمیشی فقط تاپ می دی کی رو؟نمی دونم ولاسوال

ماشاالله توامرخوردنم مستقلی قاشق روبه هیچ وجه به من نمیدیمتفکر

6/13آخرین باری که حوله نوزادیت روتنت کردم  خیلی خوب وقشنگ بوداماماشاالله شمابزرگ شدی وحولتم بایدبزرگترشه:بغل

6/20پارک کوهسنگی نهاررفتیم وشما پایه پارکشاکی

6/24سرزمین عجایب وشماو......من وباباکه اینجوری شدیم آخرشگیج

چون اشتراک داشتیم یک گریم ویک عکس رایگان هم جایزه دادن وبراگریمت بابا بت من وانتخاب کردقوی

البته شمادفعه اولت بود زیادبی تابی نکردی اما سمت چشمات که میومدناراحت میشدیآرام

ودر آخرزمان برگشت به خونه :خسته

خیلی علاقه به حیوانات داری تواین ماه اسباب بازی های مورد علاقت همین حیوانات هستن که وقتی می چینی منو صدا میزنی وبرای خودت دست میزنیخنده

براهمین 6/26رفتیم باغ وحش وکیل آباد ؛

اینم یه لحظه بابا رفت برات خوراکی بخره :گریه

تاپست بعدیبای بای

منتظر نظرات خوبتون هستممحبت

پسندها (8)

نظرات (4)

همراه رایانه
8 مهر 94 8:54
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان هانیه
8 مهر 94 11:30
سلام سبحان جون .... خوشحالم که روز به روز بزرگتر و آقا تر میشی.دوستت دارم عسل خاله بووووووووس
مامان نفیسه
12 مهر 94 10:54
همیشه به تفریح!
خواهری
17 مهر 94 21:09
سلام ممنون از حضورتون سبحان رو خدا براتون حفظ کنه عزیزم براتون رمز رو گذاشتم لینک هم شدید. ممنون